UWAGA! Strona korzysta z plików cookies przy statystykach. Pliki te pomagają w funkcjonowaniu strony. "Ciasteczka", których używamy są bezpieczne i nie mają szkodliwego wpływu na Twój komputer. Odwiedzając nasz serwis zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
 HOME O NAS OFERTA STREFA MIESZKAŃCA PRAWO FAQ KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI
O NAS
Kim jesteśmy?
Administracja Domów Mieszkalnych "Felix" sp. z o.o. powstała w 2000 roku i jest jedną z najdłużej działających firm prywatnych zajmujących się w Warszawie administrowaniem i zarządzaniem budynkami.
To my uczestniczyliśmy w tworzeniu nowych, rynkowych zasad zarządzania i administrowania budynkami mieszkalnymi. Uczestniczyliśmy w tworzeniu prawa, wspólnie ze Stowarzyszeniem Właścicieli Lokali walczyliśmy o prawo do decydowania o własności. Znowelizowana ustawa o własności lokali spowodowała usamodzielnianie się Wspólnot Mieszkaniowych, a tym samym poszukiwanie na rynku sprawnych i wiarygodnych firm administrujących budynkami. Dlatego też jesteśmy do Państwa dyspozycji z całym naszym doświadczeniem oraz wykwalifikowanym zespołem pracowników.

Naszą misją jest praca na rzecz mieszkańców Wspólnot i Spółdzielni Mieszkaniowych tworząca przekonanie, że mieszkają w dobrze zarządzanych, utrzymanych, modernizowanych i estetycznych budynkach. Nasze działania nastawione są na dążenie do obniżenia kosztów eksploatacji budynków poprzez implementowanie nowych rozwiązań technicznych, organizacyjnych i zarządczych. W swojej pracy opieramy się na budowaniu zaufania mieszkańców do firmy i jej pracowników. Tworzymy miły i efektywny kontakt z klientem. Stawiamy na kompetencje, wiedzę i profesjonalizm. Jesteśmy wiarygodnym i zgranym zespołem ludzi stale podnoszących swoje kwalifikacje, poszukujących nowych, innowacyjnych rozwiązań, oddanym do dyspozycji naszym klientom.
Nasza Administracja w liczbach
  • Administrowane budynki - 48
  • Liczba lokali - 2200
  • Powierzchnia administrowanych budynków - ok. 101.000 m2
Administrowane budynki przejęliśmy zarówno od instytucji samorządowych, deweloperów jak i z Wojskowej Agencji Mieszkaniowej, Polskich Kolei Państwowych czy Spółdzielni Mieszkaniowych.

Przez kilkanaście ostatnich lat budynki administrowane przez nas zajmowały czołowe miejsca w organizowanych konkursach takich jak: na najlepszą wspólnotę, na najczystszą wspólnotę, czy na najlepszego dozorcę.

Obecnie zatrudniamy 25 pracowników posiadających zarówno przygotowanie teoretyczne, jaki i praktyczne do sprostania oczekiwaniom naszych klientów.
Gdzie działamy?
Administrujemy budynkami na terenie m. st. Warszawy, w szczególności w dzielnicach: Ochota, Włochy, Mokotów, Wola, Żoliborz, Śródmieście i Bemowo.